مادران بیدار

دل نوشت 6

1393/10/25 12:16
نویسنده : ایه
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام

از اینکه فاصله افتاد قبل از اینکه شرمنده شما باشم شرمنده ی خودمم

این شرمندگی بیشتر از این بابته که به نوعی قول استمرار داده بودم و ـ ـ 

می دونید  جدا از طفره و هر چیز دیگه علت این بدقولی بیشتر از هرچیز دیگه به یه مشکل فنی در وبلاگ برمی گرده

که متاسفانه تو این مدت هم پیگیر حلش بودم که چنانچه حل می شد پست گذاشتن های من خیلی راحت تر می شد

اما نشد که نشد ـ ـاز ان جا که یکی از خلقیات این بنده البته بهتره بگم نقطه ضعف رویکرد " هیچ یا همه" هست

 (البته گاهی) !نتونستم تواین مدت بدون پیداشدن راه حل دلم رو راضی به ادامه کنم ـ ـ ـ 

اما درست در همین لحظه به این نتیجه رسیدم که گاهی اوقات علی رغم تلاش هامون برای برداشتن موانع اما نتیجه ای حاصل نمی شه

در این جا بهترین کار ـ ـ 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)